It's like my mind is gone

Tjena kompisar. Jag var extremt ineffektiv idag i skolan. Men vafan. Jag lyckades i alla fall skicka iväg några mail om prao till tidningarna Filter, Offside och Marta. Hoppashoppashoppas.

Ska jag berätta nåt kul? Jag har flera kul saker att berätta. För det första är köttet är svagt en helt sjukt bra låt. Lyssna på den. Hela skivan är helt jävla fantastisk förresten. Sedan har jag kommit till insikt att det inte är särskilt långt kvar tills jag åker till Alperna. Med min älskade vän Didd. Jag förstår inte riktigt hur kul det kommer bli tror jag. Chatel heter stället. Det ligget på fransk-schweiziska gränsen och är en del av världens största skidsystem. Hoppashoppas på sol. Något annat som är ganska roligt är att jag och Lovi och Jonna ska äta middag på en restaurang som ska vara jättebra ikväll. (Jag låtsas att det inte är måndag.) Peppar heter den. Vill ni se hur den ser ut? Jag ska googla upp den åt er.


De överpyntar där. Det verkar fint.

Nu ska jag återgå till mitt mellis. Som är extremt gott. Det består av överbliven baguette från festen i lördags, en med pesto och fetaost och en med smör och leverpastej. Och ett glas med tjock naturell youghurt med en klick hemgjord blåbärssylt i. Mums. Det är sjukt gott. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0