Pay no mind









Det ska bli sommar på min vägg om några dagar när Fuji-bilderna kommer. Alla bilder jag beställde kom nämligen från mappen Sommar 2010 och det var så fint att se alla bilder från sommaren, bruna ben och surfing och segling och bara glatt på allaalla bilder. Sommarminnena tog min uppmärksamhet från skolstarten imorgon ett tag, men nu med bara ett dygn kvar, kan jag inte låtsas längre. Jag överlever kanske ändå.

Det är fortfarande morgon tycker jag. Jag har gjort finfrukost som hejdå till lovet; scones och turkisk youghurt och juice. Gottgottgott. Snart (eller hm jag har fortfarande pyjamas på mig) drar jag till Linn och klockan sju är det träning! Hejdåååå.

Kommentarer
Postat av: lina§

sett att håkan bli film? :) http://www.expressen.se/noje/1.2288221/nu-blir-hakan-hellstrom-film

2011-01-12 @ 18:15:30
Postat av: Jasmine

Hehe nemas problemas!

2011-01-12 @ 19:04:30
URL: http://smultronunges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0