Rewind the take Redefine the line Remake my faith

Jag överlevde mitt utvecklingssamtal. Nu låtsas vi att det är lov på riktigt i två dagar till.

Det är soligt ute. Jag gillar sol. Har jag sagt att vårt träningsläger är bokat på tal om sol? Vi drar till Barcelona den 20 april och bor precis vid havet på fyrstjärnigt hotell och sparkar boll på finfina nya konstgräsplaner. Och solar och äter mat :)))) Nu ska jag se på dålig TV och sen käka lunch med pappa inne i stan.

Robynrobynrobyn är så cool. Förlåt för mina inlägg som inte säger så mycket.


Kommentarer
Postat av: klara den tuffa

förstod det när ingen av mina kamrater ville hjälpa mig. bara min gangsta danskompis:) fast google han före, så nu är han min favorit kamrat :D

2011-01-10 @ 19:52:48
URL: http://klaralova.blogg.se/
Postat av: klara den tuffaste

och nej jag stavar hann som hann och inte han!

om du förstår?

mihihöehehuuhohohööö...

2011-01-10 @ 19:54:30
URL: http://klaralova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0