Tillbaka där jag bor

Hej, ja jag är hemma igen. Det är skönt. Fast skolan blir verkligare här hemma än när man är mitt ute i skogen. Jag åkte bil i 6 timmar idag, det brukar ta 4 ungefär. Sjukt segt. Menmen så fort jag kom hem till pappa droppade jag bara väskorna och bytte om för att sen (efter att lite panikartat skrikit: "jag har ju faan inget SL-kort jag kommer döööö") köpa en remsa och åka in till stan. Det snöade som fan ska jag tala om för er som inget märkte och dum som jag var tog jag min saknade bomberjacka. I alla fall, väl inne i stan så mötte jag typ hälften av kompisarna från Spånga för att fira Hanna G som fyller 15 idag! Vi gick till Wayne's och åt lunch och tog upp mycket plats. Hiahiahia.

De som var där var (å måste få med alla nu) Siri, Jasmine, Jacqueline, Elina, Emma, Tess, Hanna G, Hanna J och jag.


Hej Jasse


Och fina Hanna J!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0