Twisted

Tjäna. Mina ben är lite lätt döda. Jag har varit på Friskis nämligen och kört intensiv-gympa.

David Batra igår var helt förträffligt skojigt. På riktigt, jag ville bara att han skulle sluta vara rolig så att jag kunde sluta skratta och därmed bli av med att jag hade fått ont i magen av att skratta så mycket. Ja, jag säger då det. Om ni har chansen, gå och se hans föreställning på Rival! Tror aldrig jag har sett något så roligt.

Vi håller på att förbereda Lovis fest allihopa hela familjen typ. Det betyder att vi har lagat tre grytor fulla med fisksoppa. Jag har köpt placeringskort och knåpat ihop en spellista som ska gå under middagen. Lovi ska bara godkänna den. Men den andra listan som ska vara dans-tjohej har jag lite problem med. Här är i alla fall den spellistan som är ganska smooth, subscriba om ni vill. Jag tycker den är bra. Imorgon blir det alltså stor fest för släkten mest till Lovis ändlösa 18-årsfirande. Snart kommer Jonna och Calle upp från Malmö, superskoj! Jag ska äta glass och göra mina naglar fina till imorgon. Ajöken.


Vet inte varför, men det finns ju så mycket grått nu.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefin lista å så Majsan. Men för ett Beatles-fan som jag är det trist med covers-band. Förlåt, men det är sanningen :(

2011-01-21 @ 22:09:07
Postat av: Maja

Jaag veet de suger de där tribute-banden men jag älskar ju de dära låtarna. Vad ska man göra?

2011-01-22 @ 11:05:00
URL: http://jagfarliksomingenordning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0