En 18-årsfest i januari på Göta Segelsällskap

Igår hade Lovi sin 18-årsfest. Det var massa släkt och kusiner som sprang runt och jättegod tårta bland annat. Här är Ester.


Här är jag och min ascoola kusin Jojo (som fotar jättebra förresten). I början av kvällen hade jag fint rött läppstift. Men det försvann sen.


Jag var tvungen. Hahaha.


En av de små kusinerna heter Isabel. Hon tycker om att sitta i folks knän och leka klapplekar.


Här är min storasyster. Hon som bor i Malmö, ni kanske vet? I alla fall är hon världens bästa.


Fina födelsedagsbarnet och Ester


Jonna och Calle är förlovade och är 29 och 30 år gamla. Men än kan de. Ja. De är ungdomliga. Hihihi.


Kusin och kusin.


Smile with your eyes. O ja.

Jag märker att jag var extremt dålig på att fota olika personer under kvällen. Alla bilder är i alla fall tagna med min lilla kompaktkamera, (Canon Ixus 95is). Jag har alltid tyckt att bilder med blixt blir så fula med den, så igår pillade jag lite på kameran och provade att fota med inställningen solnedgång och blixt. Jag tycker att det blev riktigt bra för att vara kompaktkamera.

Jag höll ett tal till Lovi också. Och började bara gråta lite. Men det gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0