Låtsas låtsas och drömmer

Så länge man stannar inomhus kan man låtsas. Att nu är det vår. För solen skiner in genom fönstret och det luktar äppelkaka i köket.


Jag bestämde mig för att nä nu sätter jag i alla fall på mig vårkläderna och så länge jag är inomhus skadar det ju inte. Mitt bästa vår och sommarlinne.


Och målade naglarna vårigt ljusblå.


Som pricken över i denna låtsasvårsöndag tittade jag igenom Monki magazine som är typ det finaste som kan präntas på papper. Det är så fint och vårigt och flippat! Hittade bland annat röd jacka som ska köpas. Det får ni nog se då.

Annars har jag idag packat upp stora resväskan, tittat på sport på teve och slösat lite tid framför datorn. Snart bär det av hem till pappa och ikväll... Det bästabästabästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0