när det har varit en dygnsmedeltemperatur på över 0 grader i en vecka är det officiellt VÅR.

Det där har hänt nu. Tjolahopp liksom. Idag cashade jag in två barnvaktslöner = 500! Tjiihooo. Rik en stund i alla fall. Idag har jag haft det bra i solen, köpt glass för fem svenska riksdaler, varit på ett bibliotek och tittat på barnböcker, läst, sett på meningslös teve, redovisat lite engelska, lyssnat ännu mer på Wounded rhymes, haft svårt att gå upp och ätit mörk choklad. En ganska bra dag, för att vara måndag. Jag har skrattat ganska mycket också.
Kvällste och Photo Booth i dålig kvalite är två bra uppfinningar. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lovisathacoolsistahjaaaaao

WOUNDED RHYMES ÄGER! JAG DRACK KAFFE NÄR JAG VAR JÄTTEHUNGRIG OCH NU ÄR JAG HÖÖÖÖÖÖÖG PÅ KOFFEIN!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-15 @ 16:23:50
URL: http://kometentypkrockarmedjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0