tappar trådar och förlorar kontroll

Här får ni alldeles för många onödiga bilder på mig ifrån det senaste året. Hihi jag har alltid varit cool och spetsig.
Now to the serious stuff, jag ska berätta lite om mig själv.
Mitt namn är Frida, jag är snart (om ett halvår...) 15 år.
Viktigta saker om mig:
- Jag gillar inte min nuvarande hårlängd (bild 3)
- Jag har aldrig varit utanför Europa!
- Jag inbillar mig att jag är musikalisk
- Jag dansar ascoolt, speciellt till Crystal Castles
- Jag är inte politiskt bunden, haaaahh
- Jag och Maja ska på Emil Jensen typ om två veckor!
- Jag är Majas bästastevän!
En fråga till er, på en skala 1-10 HUR SNYGG ÄR JAG?
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0