tre stycken.

Här kommer två stycken nya klänningar som jag använt för första gången den här veckan! Och en byxdress som är så fin så att jag måste visa den.
Den här första är typ perfektion. Den fick jag av min snälla mamma när vi shoppade loss på Monki.
Och så har jag invigt en långklänning som det har varit för vintrigt för att använda tills nu. Man känner sig väldigt lång i den och så är den ungefär lika skön som mjukisbyxor eller pyjamas eller nåt.
Sen blev jag bara tvungen att visa min byxdress som jag inte har använt utomhus men jag längtar bara så mycket efter att få ha den så jag tog på mig den ändå. Den är inte ny heller, men vad fan. Inhandlades på Primark i London för ett år sen ungefär!
Nu ska jag ta mig ut i solskenet. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0