höst inuti

(Jasmine)
Jag omfamnar hösten och lyssnar fruktansvärt mycket på Serenades som är bästa bandet just nu. Försöker komma över allt som hänt och försöker se framåt och bokar in en massa konserter att gå på som kan få mina tankar på andra håll. Men ändå. Jag börjar sakta tycka om vardagen. Tröttheten är konstant, men till exempel har jag börjat spela gitarr igen och älskar det och så finns det hembakade hallongrottor och hembakat bröd hemma. Hösten börjar ganska så bra. (Även om jag aldrig kommer förstå poängen med matematik).
Puss.

Kommentarer
Postat av: elina

åh, maja du har blivit så himla duktig på att fota!!!

2011-09-07 @ 16:13:38
Postat av: moa

Tycker också om hösten, den kommer nog bli fin!

2011-09-07 @ 17:52:47
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0