i'd rather dance than talk with you.

här kommer några klädval från den senaste tiden.
blus från hm, kjol från weekday, armband från myrorna
långkjol från american apparel, linne weekday, halsbandet från lindex och så kånken.
t-shirt från weekday, kjol från urband outfitters. (t-shirten är ny, ÄLSKAR)
och det här hade jag på mig igår när jag och pappa gick på stan, fikade och köpte nödvändigheter till mitt rum.
t-shirten är second hand (ärmarna har jag klippt av själv. fast vänta, då är det ju ingen t-shirt längre....) och kjolen är från Monki.
Märkte nu att det var väldans mycket kjolar. Det verkar som om jag är inne i en kjolperiod! Puss.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej, du verkar som en fin person. Allt ordnar sig, jag lovar och snart har du den ordningen du vill ha. Fortsätt vara fin och vara den du är.

Är inte internet en ganska underbar plats ändå, när man kan få söta kommentarer och hitta folk som är lite som en själv?

2011-09-14 @ 16:06:02
URL: http://visamigstorahavet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0